تبلیغات در گوگل و طراحی سایت

تاپ ادورت تمامی خدمات مربوط به سایت از جمله طراحی، بهینه سازی و تبلیغات را ارائه می دهد

تبلیغات در گوگل و طراحی سایت

تاپ ادورت تمامی خدمات مربوط به سایت از جمله طراحی، بهینه سازی و تبلیغات را ارائه می دهد

تایید تبلیغ گوگل

تایید تبلیغ گوگل

تایید تبلیغ گوگل

مراحل تایید تبلیغ گوگل

بعد ساخت گروه آگهی و نوشتن تبلیغ در گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل)، نوبت آن است که تبلیغ گوگل شما توسط گوگل تایید شود. این بررسی برای تایید تبلیغ گوگل به این دلیل است که تبلیغ و سایت خارج از قوانین و مقررات کشور نباشد و همچنین قوانین گوگل را نقض نکرده باشید مانند اینکه در تبلیغ نباید شماره تلفن را به صورت کامل بنویسید.

زمان لازم برای تایید تبلیغ گوگل

میزان زمانی که برای تایید تبلیغ گوگل لازم است بین چند دقیقه و حداکثر تا یک روز کاری طول خواهد کشید. در این مدت تبلیغ گوگل شما نمایش داده نخواهد شد لذا تا تایید گوگل صبر نمایید. عدم نمایش تبلیغ در گوگل

محل نمایش تایید تبلیغ گوگل

بعد از آنکه گوگل، تبلیغ شما را مورد بررسی قرار گرفت، چند حالت برای تبلیغ گوگل می تواند رخ دهد. برای مشاهده نتیجه تایید تبلیغ گوگل وارد اکانت تبلیغات گوگل خود شوید و به کمپین و گروه آگهی که تبلیغ را در آن تعریف کرده اید بروید. سپس مانند تصویر زیر بر روی ads کلیک کنید و به عبارات داخل ستون status توجه کنید.

تایید تبلیغات گوگل

حالت های ممکن در تایید تبلیغ گوگل

قبل از بررسی، آگهی شما یکی از این وضعیتها را دارد:

  • Eligible: آگهی هنوز در حال بررسی است در عین حال، می تواند در صفحات جستجوی Google نمایش داده شود، اما نه در Display Network.
  • Under review: آگهی هنوز در حال بررسی است و تا زمانی که تایید نشود، نمایش داده نخواهد شد.

پس از بررسی، آگهی شما ممکن است در صورت داشتن یکی از این وضعیت ها اجرا شود:

  • Approved: آگهی مطابق با خط مشی های AdWords است، بنابراین می توان آن را به تمام مخاطبان نشان داد.
  • (Approved (limite: آگهی می تواند اجرا شود، اما در همه شرایط به دلیل محدودیت های سیاست مانند استفاده از علامت تجاری یا محتوای مربوط به قمار اجرا نمی شود.
  • Serving: آگهی ویدیویی برای نمایش در YouTube تایید شده است.

بعد از بررسی، افزونه تبلیغات گوگل شما میتواند اجرا شود اگر یکی از این وضعیتها را داشته باشد:

  • Approved: این افزونه های تبلیغاتی گوگل با خط مشیهای AdWords منطبق است، بنابراین میتواند به همه مخاطبان نشان داده شود.
  • (Approved (limite: افزونه های تبلیغ گوگل می تواند اجرا شود، اما در همه شرایط به دلیل محدودیت های سیاست مانند استفاده از علامت تجاری یا محتوای مربوط به قمار اجرا نمی شود.
  • (Approved (non-family: این افزونه تبلیغ میتواند اجرا شود، اما در همه ی شرایط نیست، زیرا محتوا به عنوان “خانواده غیر امن” در نظر گرفته می شود.
  • (Approved (adult: این افزونه تبلیغاتی می تواند اجرا شود، اما در همه حالت ها نیست، زیرا محتوای “بالغ” در نظر گرفته می شود.

پس از بررسی، آگهی شما نمی تواند اجرا شود اگر یکی از این وضعیت ها را داشته باشد:

  • Disapproved: تبلیغ نمی تواند اجرا شود زیرا محتوای آن یا مقصد آن، خط مشی AdWords را نقض می کند.
  • (Not serving (video ads: تمام فرمت ها (عنوان، توضیحات، ویدیو و غیره) آگهی ویدیویی تایید نشده است.
  • (With issues (video ads: یک یا چند فرمت ویدیوی تبلیغاتی “تأیید نشده” یا “تأیید شده (محدود شده)” است.

آگهی شما ممکن است شامل مواردی باشد که به تایید آگهی مربوط نیست، آگهی شما ممکن است دارای وضعیت دیگری مانند توقف (Paused)، پایان (Ended) و در انتظار (Pending) باشد.

 

خدمات تاپ ادورت

در هر مرحله از ساخت و مدیریت گوگل ادوردز که مشکل داشته باشید تاپ ادورت در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز شما را انجام خواهد داد. این خدمات شامل:

ساخت اکانت گوگل ادوردز

شارژ اکانت گوگل ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز

اگر تمایلی به استفاده ی مستقیم نداشته باشید تاپ ادورت به ازای دریافت هزینه تعداد کلیک مشخصی را به شما تحویل می دهد یعنی مقدار مشخصی که در لینک زیر می باشد، مشتری وارد سایت شما خواهد شد.

تعرفه کلیکی

اگر تمایل دارید که مدیریت از طرف ما انجام شود و شما به تمامی مراحل دسترسی داشته باشید و قادر به تنطیم هزینه های مورد نظر خود باشید، (تمامی هزینه ها و شارژ های انجام شده قابل رویت می باشد) می توانید از پلن ویژه گوگل ادوردز استفاده نمایید.

ساخت گروه تبلیغاتی

ساخت گروه تبلیغاتی

ساخت گروه تبلیغاتی

مراحل ساخت گروه تبلیغاتی (ad group)

در مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز، بعد از ساخت اکانت گوگل ادوردز و ساخت کمپین، نوبت به ساخت گروه آگهی و نوشتن تبلیغ می رسد که در این نوشته تنطیمات مربوط به آن آموزش داده شده است. مراحل ساخت گروه تبلیغاتی (اد گروپ) با توجه به فلش ها، نمایش داده شده است. سربرگ گروه تبلیغاتی (اد گروپ) را انتخاب نموده و با توجه به فلش سبز رنگ گروه تبلیغاتی (اد گروپ) جدید را ایجاد نموده.

ساخت گروه تبلیغاتی

تنظیمات تبلیغات (ادز)

بعد از ایجاد گروه تبلیغاتی (اد گروپ)، تنظیمات مربوط بصورت زیر انجام می شود.

1- در این قسمت نام گروه تبلیغاتی (اد گروپ) نوشته می شود.

2- در این قسمت صفحه فرود (یعنی آدرس صفحه ای که مشتری با کلیک بر روی تبلیغ شما وارد سایت شما شده) را وارد نمائید.

3- در این قسمت عنواین مربوط به تبلیغ نوشته می شود، که محل دقیق آن با توجه فلش بنفش رنگ نمایش داده شده است.

4-  در این قسمت کلماتی که می خواهیم بعد از آدرس سایت قرار بگیرد وارد می شود، که محل دقیق آن با توجه فلش مشکی رنگ نمایش داده شده است.

5- در این قسمت توضیحات اضافی مربوط به خدمات و محصولات سایت نوشته می شود.

ساخت گروه تبلیغاتی

ساخت کلمات کلیدی

بعد از ایجاد گروه تبلیغاتی (اد گروپ)، کلمات کلیدی مورد نظر در این قسمت وارد می شود. در ستون سمت راست کلمات کلیدی پیشنهاد شده توسط گوگل ارائه شده که می توان از آن استفاده نمود.

ساخت گروه تبلیغاتی

هزینه کلمات کلیدی

در این مرحله هزینه کلمات کلیدی بصورت پیش فرض انتخاب می شود. معمولا برای شروع 0.01 یک سنت در نظر گرفته می شود و در نهایت تمام مراحل را ذخیره می نمائیم.

ساخت گروه تبلیغاتی

عدم گروهبندی کلیدواژه ها

عدم گروهبندی کلیدواژه ها

انواع کلمات کلیدی

تبلیغات گوگل

قبل از پرداختن به کلیدواژه تعریفی از تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) خدمت شما ارائه می دهیم. تبلیغات گوگل یک تبلیغات اینترنتی می باشد که به طور مزایده ای عمل می کند و شما با پرداخت مبلغی ناچیز، به ازای هر نفری که وارد سایت شما شود، در صفحه ی اول گوگل و لینک های اول نشان داده خواهید شد.

عدم گروهبندی کلیدواژه ها (ad group)

عدم گروهبندی کلیدواژه ها یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که شرکتها و اشخاص مرتکب می شوند. در واقع عدم استفاده از گروههای تبلیغاتی (Ad Groups) است. آنها به جای گروهبندی تبلیغات خود به زیرگروههایی بر پایۀ کلیدواژه ها، تمام کلیدواژه های خود را به یک گروه تبلیغاتی اختصاص می دهند و در نتیجه برای هر شخص که آن کلیدواژه ها را جستجو کرده باشد، تبلیغات مشابه نمایش داده می شود. افزایش گروه آگهی موجب افزایش امتیاز کیفیت می شود که نتیجه ی آن افزایش امتیاز کیفی تبلیغ و کاهش هزینه های تبلیغات در گوگل می باشد.

با وجود این اشتباه چیزی که اتفاق می افتد این است که، محصولات و خدماتی به کاربر نمایش داده می شود که شاید مقصود و هدف او برای خرید آنها نباشد.

به عنوان مثال شرکت اپل را در نظر بگیرید. این شرکت محصولات متنوعی دارد نظیر لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و … . اگر آنها محصولاتشان را به گروههای مختلف تقسیم نکنند، قادر نخواهند بود که آن محصولی را که کاربر در گوگل جستجو کرده را به وی نمایش دهند. با این تفاسیر آنها مجبور خواهند بود به یک تبلیغ با عنوان “خرید محصولات اپل” بسنده کنند در حالی که می توانستند تبلیغ مورد نظر کاربر (مثلاً انواع تبلت) را به وی نمایش دهند.

در تصویر زیر یک مثال از گروهبندی مناسب تبلیغات شرکت اپل وقتیکه کاربر کلیدواژۀ “macbook pro retina” را جستجو کرده است را ملاحضه می کنید:

عدم گروهبندی کلیدواژه ها

کمپین های تبلیغاتی جهت نظم دادن به مجموعۀ تبلیغات های شما ارائه شده اند. باید توجه داشت که وقتی برای هر دسته از محصولات یا خدماتتان یک کمپین تبلیغاتی جدا تعریف می کنید، مدیریت این کمپین ها و گروههای تبلیغاتی و کلید واژه های مربوط به آنها  هم باید به صورت مجزا صورت گیرد.

راهکار مناسب

از گروه های تبلیغاتی حتما استفاده نمایید زیرا در این صورت تبلیغ هایی از سایت شما به کاربر نشان داده می شود که آن را جستجو کرده اند و همچنین برای مدیریت اکانت بسیار مفید است زیرا دارای دسته بندی مناسب است و می توانید دقیق تر آمار را تحلیل نمایید. این کار علاوه بر کاهش هزینه افزایشنرخ تبدیل را نیز برای شما به دنبال خواهد داشت.

طراحی سایت ارزان

اهمیت طراحی وب سایت

هر شرکت و کسب و کاری بیش از هر اقدامی در دنیای اینترنت و تبلیغات اینترنتی نیازمند طراحی وب سایت می باشد پرا که پایه و اساس کارهای اینترنتی وب سایت می باشد. به طور مثال شما میخواهید هتل تاسیس کنید پس نیازمند ساختمانی هستید که آن را به عنوان هتل معرفی کنید و ستاره های هتل همان میزان کیفیطراحی وب سایت می باشد. هرچه طراحی وب سایت شما دقیق تر و زیباتر باشدف جذب مشتری بیشتر و درآمد شما افزایش خواهد یافت.

تعرفه های طراحی سایت

طراحی وب سایت

زمان بازدهی کامل سایت در کسب و کار

در طراحی وب سایت شما دو رویکرد ممکن است داشته باشید: 1.صرفا دارای یک وب سایت برای کسب و کار حضوری خود باشید و میزان ترافیک وافزایش ترافیک سایت برای شما مهم نباشد. این رویکرد بعضی از کسب و کارها می باشد که جذب مشتری ندارد و صرفا مورد استفاده مشتری های حضوری خواهد بود که در حال منسوخ شدن می باشد زیرا در صورتی که شما می توانید از وب سایت خود درآمد داشته باشید چرا این کار را نکنید!!!

2. شما میخواهید که از وب سایت خود درآمد داشته باشید و از آن جذب مشتری کنید. زمانی وب سایت شما بازدهی کامل خود را نشان می دهد که تعدا زیادی از کاربران اینترنتی وب سایت شما را ببینند و این موضوع هم زمانی ممکن است که شما در صفحه ی اول و لینک های اول صفحه باشید زیرا طبق آمار %91 فقط از صفحه ی اول گوگل استفاده می کنند و %55 فقط از لینک اول گوگل استفاده می کنند پس شما برای بازدهی کامل از وب سایت باید جز لینک های اول در موتور جستجوی گوگل باشید.

روش های حضور در صفحه اول گوگل

1. سئو

2. گوگل ادوردز

فرق گوگل ادوردز و سئو

مزیت های گوگل ادوردز

فرق اساسی بین این دو رشد سرعت آن می باشد که سئو در زمانی حدود 4 الی 8 ماه و گوگل ادوردز در ده دقیقه وب سایت شما را به لینک های اول می رساند با این تفاوت که گوگل ادوردز سیستم دریافت به ازای کلیک می باشد یعنی شما به ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود مقدار اندکی را به گوگل پرداخت خواهید کرد.

اهمیت طراحی وب سایت در حضور در صفحه اول

در روش حضور در صفحه اول با رشد سئو، طراحی وب سایت اصلی ترین جز کار می باشد یعنی شما تنها با کار روی وب سایت خود رشد خواهید کرد و به لینک های اول خواهید رسید.

تعرفه خدمات سئو

در روش دوم طراحی وب سایت نیمی از کار می باشد زیرا جذب بازدیدکننده را گوگل ادوردز انجام می دهد و مرحله ای که بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شود را طراحی وب سایت انجام می دهد چرا که سایت باید دارای ویژگی هایی باشد تا مخاطب را جذب کند و اورا متقاعد کند تا از سایت شما  خرید کند یا سفارش خدمات دهد.

 خدمات تبلیغات در گوگل

خدمات تاپ ادورت در زمینه طراحی وب سایت

تیم تاپ ادورت طراحی وب سایت را برای شما در کوتاهترین زمان و کم ترین هزینه انجام می دهد و به  گونه ای طراحی می کند که بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد. طراحی وب سایت برای شما به صورت تضمینی می باشد.

سفارش ساخت سایت

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.

عضویت

آموزش ساخت افزونه های تبلیغ

آموزش ساخت افزونه های تبلیغ

افزونه های تبلیغ

آموزش ساخت افزونه های تبلیغ

یکی از گام های اصلی در ساخت کمپین گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل) ایجاد افزونه های تبلیغ (ad extensions) می باشد، با توجه به افزونه های تبلیغ می توان عملکرد تبلیغ را گسترش و بهبود داد. همچنین اگر بعد از ساخت کمپین تمایل به ایجاد افزونه های تبلیغ داشته باشید، می توان این افزونه را به کمپین خود اضافه کنید.

برای آشنایی با افزونه های تبلیغ می توانید مقاله افزونه های تبلیغات گوگل را مطالعه کنید.

با افزونه های تبلیغ می توان اطلاعاتی مثل آدرس، شماره تلفن، لینک های اضافی، پیوند به دانلود برنامه موبایل و همچنین تایید شبکه های اجتماعی و بررسی های محصولات خود را اضافه کنید، در این مقاله به معرفی افزونه ها می پردازیم.

مراحل ایجاد افزونه تبلیغ بعد از ساخت کمپین

1. در اکانت خود تب کمپین را انتخاب کنید.

2. تب Ad extensions را انتخاب کنید.

3. از تب View می توانید افزونه های تبلیغ مورد نظر را انتخاب کنید.

افزونه های تبلیغ

افزونه های  بررسی  (Review extensions)

بررسی ها می تواند یک نقل قول دقیق یا متناقض از یک منبع شخص ثالث معتبر باشد که می تواند به تبلیغ اضافه شود. همچنین بررسی ها باید یک جایزه یا تقدیر خاص را برجسته نمایند؛ توصیف کلی محصولات یا خدمات مجاز نیست. همچنین می توان از منابع معتبر استفاده نمود و گوگل آن ها را در زیر تبلیغ نمایش می دهد.

مراحل ایجاد افزونه بررسی (Review extensions)

1. بررسی جدید را (new Review) اضافه کنید.

2. در این قسمت باید نوع قالب را انتخاب کنید که شامل قالب بازنویسی شده و نقل قول دقیق می باشد. در قالب بازنویسی شما متن مورد نظر را می توانید متناسب با محدودیت تعداد کارکترها تغییر دهید، ولی با انتخاب قالب نقل قول دقیق باید متن های بکار رفته در منابع دقیقا برابر با نقل قول اصلی باشد.

3. متن یا نقل قول مورد نظر را در این قسمت باید وارد کنید.

4. منبع را در این قسمت بنویسید اگر یک بلاگ است, شما نام بلاگ را می نویسید اگر یک خروجی خبری است، شما آن را در اینجا قرار دهید.

توجه کنید که در سمت راست قسمتی که باید متن و منبع را وارد نمائید یک محدودیت 67 کارکتری وجود دارد، این محدودیت 67 کاراکتری بین متنی که اضافه می کنید و منبع آن می باشد.

5. در این قسمت لینک مربوط به منبع را وارد کنید. با این لینک کاربر می تواند بررسی های لازم را مشاهده نماید، همچنین گوگل پیش از تائید بررسی ها می تواند آن ها را جستجو کند.

6. تنظیمات مربوطه را ذخیره نمائید.

آموزش افزونه تبلیغات Review

آموزش افزونه تبلیغات Review

 نحوه نمایش تبلیغ با افزونه سایت لینک در گوگل بصورت زیر می باشد. در سمت راست تبلیغ با استفاده از افزونه بررسی ها نمایش داده شده است  و تصویر سمت چپ تبلیغ بدون استفاده از افزونه تبلیغاتی می باشد.

آموزش افزونه تبلیغات Review

افزونه سایت لینک (Sitelink extensions)

افزودن افزونه های تبلیغ سایت لینک به جستجو کنندگان کمک می کند تا راحت تر به آنچه که می خواهند دسترسی داشته باشند. بهتر است سایت لینک شامل لینک صفحه تماس یا سفارش باشد. با فعال نمودن سایت لینک می توان حداقل 4 لینک به کمپین خود اضافه نمود.

مراحل ایجاد افزونه سایت لینک (Sitelink extensions)

1.  سایت لینک جدید (new sitelink) اضافه کنید.

2. نوشته را برای لینک به سایت انتخاب کنید.

3. صفحه فرود که می‌تواند آدرس نهایی ما یا یک آدرس مقصد دیگر باشد را انتخاب کنید.

4. اگر از بین دستگاه ها، دستگاه موبایل اولویت داشته باشد می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

5. در این قسمت می توان توصیفات اضافی را وارد نمود.

6. تنظیمات مربوطه را ذخیره نمائید.

هر چه تعداد سایت لینک های تعریف شده بیشتر باشد عملکرد تبلیغ نیز بهتر خواهد بود، در این حالت گوگل هر سایت لینکی که بیشترین ارتباط با مخاطبانتان را داشته باشد انتخاب می کند و نمایش می دهد.

آموزش افزونه تبلیغات sitelink

آموزش افزونه تبلیغات sitelink

نحوه نمایش تبلیغ با افزونه سایت لینک در گوگل بصورت زیر می باشد. در سمت راست تبلیغ با استفاده از افزونه لینک سایت نمایش داده شده است  و تصویر سمت چپ تبلیغ بدون استفاده از افزونه تبلیغاتی می باشد.

آموزش افزونه تبلیغات sitelink

افزونه تماس (Call extensions)

با اضافه نمودن افزونه تماس ، شماره تلفن شما زیر تبلیغ نشان داده خواهد شد. اگر تماس تلفنی در کسب و کار شما تاثیر دارد با افزودن این افزونه به تبلیغاتتان، می توانید به مشتری این امکان را بدهید که در مدت زمان کوتاه با شما ارتباط برقرار کند.

در این حالت می توانید از انتقال تماس و گزارش تماس گوگل بهره مند شوید. اگر کسی تماس بگیرد، ابتدا با شماره گوگل تماس خواهد گرفت و سپس تماس به شماره شما منتقل می‌گردد. با این کار اجازه رهگیری مکالمات و مدت و مقدار مکالمات توسط گوگل ثبت می گردد.

مراحل ایجاد افزونه تماس (Call extensions)

1.  تماس جدید را (new call) اضافه کنید.

2. در این قسمت شماره مورد نظر را وارد نمائید.

3. برای دریافت گزارش تماس می توان بر روی دکمه on کلیک کرد.

4. اگر از بین دستگاه ها، دستگاه موبایل اولویت داشته باشد می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

5. تنظیمات مربوطه را ذخیره نمائید.

آموزش افزونه تبلیغات Call

آموزش افزونه تبلیغات Call

نحوه نمایش تبلیغ با افزونه سایت لینک در گوگل بصورت زیر می باشد. در سمت راست تبلیغ با استفاده از افزونه تماس نمایش داده شده است  و تصویر سمت چپ تبلیغ بدون استفاده از افزونه تبلیغاتی می باشد.

آموزش افزونه تبلیغات Call

افزونه یادداشت ها (Callouts)

با افزودن افزونه Callouts می توان نوشته توصیفی به تبلیغ خود اضافه نمود. نوشته های توصیفی می تواند شامل خدماتی باشد که شرکت شما را از سایر رقبا متمایز می کند، از جمله متن های توصیفی می توان به «حمل و نقل رایگان» یا «خدمات مشتری 24 ساعته» اشاره نمود.

مراحل ایجاد افزونه (Callouts)

1.  یادداشت جدید را (new Callouts) اضافه کنید.

2. در این قسمت، متن توصیفی مورد نظر را وارد نمائید.

3. اگر از بین دستگاه ها، دستگاه موبایل اولویت داشته باشد می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

4. تنظیمات مربوطه را ذخیره نمائید.

آموزش افزونه تبلیغات Callouts

آموزش افزونه تبلیغات Callouts

 

نحوه نمایش تبلیغ با افزونه Callouts در گوگل بصورت زیر می باشد. در سمت راست تبلیغ با استفاده از افزونه یادداشت نمایش داده شده است.

آموزش افزونه تبلیغات Callouts

برای مطالعه مقالات بیشتر به مطالب آموزشی گوگل ادوردز مراجعه کنید و برای دیدن فیلم های آموزشی به فیلم های آموزشی گوگل ادوردز مراجعه کنید.

با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.