تبلیغات در گوگل و طراحی سایت

تاپ ادورت تمامی خدمات مربوط به سایت از جمله طراحی، بهینه سازی و تبلیغات را ارائه می دهد

تبلیغات در گوگل و طراحی سایت

تاپ ادورت تمامی خدمات مربوط به سایت از جمله طراحی، بهینه سازی و تبلیغات را ارائه می دهد

بهینه ترین رتبه گوگل

بهینه ترین رتبه گوگل

بهینه ترین رتبه گوگل

بهینه ترین رتبه گوگل

در بهینه ترین رتبه گوگل دو دیدگاه به صورت زیر وجود دارد:

۱٫ بهبود نام تجاری

۲٫کسب بهینه ترین نتیجه

۱٫ بهبود نام تجاری

اگر هدف شما بهبود نام تجاریتان است، پس حضور در رتبه اول یا دوم گوگل، شما را به هدفتان می رساند. زیرا طبق آمار %۵۰٫۴ درصد از کاربران اینترنت فقط به سایتی مراجعه می کنند که در رنک اول جستجو قرار گرفته باشند. همان طور که می دانید دو راه برای قرار گرفتن در جایگاه اول وجود دارد:

۱٫ تبلیغات در گوگل

۲٫ سئو

برای حضور در رنک اول و دوم هزینه ی زیادی باید پرداخت کنید نسبت به حالتی که می خواهید در جایگاه سوم به بعد باشید.

رتبه سایت

۲٫بهینه ترین نتیجه

اما اگر هدف شما کسب بهینه ترین نتیجه است، گاهی بهتر است که در رتبه سوم تا پنجم از صفحه اول گوگل باشید و این بهینه ترین رتبه گوگل برای شما خواهد بود.

آیا این حقیقت دارد؟ آیا ممکن است که گاهی رتبه سوم تا پنجم بهتر از رتبه های اول و دوم باشد؟ جواب مثبت است. مردم تمایل دارند که روی سایت ها، در رتبه­ های اول و دوم کلیک کنند تا ببینند از کالا یا خدمات مورد نظر راضی هستند یا نه. اما وقتی وارد سایت های رتبه سوم تا پنجم (و یا احتمالاً پایین­تر) می­ شوند، دقیقاً زمانی است که آنها در سایت های رتبه اول و دوم به هدفشان نرسیده ­اند و در سایت­ های پایین تر به جستجوی خود ادامه داده اند. همینطور شما برای حضور در جایگاه سوم هزینه کمتری نیاز دارید نسبت به اینکه در جایگاه اول باشید.

بنابراین در کنار ایستادن (رتبه سوم به و پایین­تر) به عنوان یک فیلتر عمل می­کند، تنها افرادی که واقعا به دنبال یک نتیجه بهتر خواهند بود روی آگهی شما کلیک و از سایت شما خرید خواهند کرد.

 

بهینه ترین رتبه گوگل برای شما کدام است؟

گاهی رتبه سوم وپایین تر در ستون سمت راست گوگل، نتایج بهتری را رقم خواهد زد

برای یافتن بهینه ­ترین رتبه گوگل هیچ راهی وجود ندارد مگر آزمایش. گاهی رتبه­ بالای گوگل مناسب است و گاهی رتبه­ های پایین­تر. بیشترین بازگشت سرمایه در بهینه ­ترین رتبه برای شما رقم می­خورد.

روش آزمایش:

روش آزمایش یافتن بهینه ­ترین رتبه گوگل، بالا و پایین بردن هزینه هر کلیک و بررسی نتایج حاصل از آن است. پیشنهاد می­ شود اگر گوگل مثلاً ۱ تا ۳ دلار را برای هر کلیک توصیه کرد، با ۱ دلار شروع کنید و نتایج حاصل از آنرا بررسی کنید، اگر به اندازه کافی خوب بود، ممکن است که دیگر به پرداخت بیشتر به ازای هر کلیک (ppc) نیاز نداشته باشید.

پرداخت به ازای هر کلیک در گوگل ادوردز چیست؟


پرداخت کلیکی

پرداخت کلیکی چیست؟

پرداخت به ازای هر کلیک و یا پرداخت کلیکی (تبلیغات گوگل) یک نوع از تبلیغات اینترنتی است که به ازای ورود هر کاربر اینترنتی به سایت هزینه پرداخت خواهید کرد.

پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC

در این نوع از تبلیغ پرداخت کلیکی ، کاربر تا هنگامی که بر روی تبلیغ شما کلیک نکرده و وارد سایت نشود، هیچ هزینه ای از تبلیغ شما کسر نخواهد شد، زیرا کلیکی بر روی تبلیغ شما نشده است.

هزینه ای که شما به ازای هر کلیک پرداخت می کنید براساس کلمات کلیدی (keywords) که شما در تبلیغات معرفی کرده اید تعیین می شود و این براساس مقداری که ان کلمه در گوگل مورد جستجو قرار می گیرد، تعیین می گردد. به عبارتی دیگر شما فقط برای تعداد کلیک هایی که دریافت کرده اید پول پرداخت خواهید کرد. در پرداخت کلیکی اگر کسی روی لینک شما کلیک نکرد مبلغ در حساب گوگل ادوردز شما باقی خواهد ماند. نکته قابل توجه این است که بازه ی زمانی خاصی برای مصرف میزان شارژ شما تعریف نشده است.

می توان در جهت ارتقاء موقعیت تبلیغ و حضور در لینک های بالای سایت در کلمات کلیدی مناسب اقدام کرد. لازم به توضیح است که هر چه امتیاز کیفیت تبلیغ و همچنین کیفیت سایت بهتر باشد ، هزینه تبلیغات کاهش میابد و در نتیجه با پرداخت هزینه برابر ، کاربران بیشتری وارد سایت می شوند .

کلمه PPC مخفف عبارت (pey per click) می باشد که یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین است، به عبارتی زمانی که یک کاربر در مرورگر کلمه کلیدی را جستجو می کند سایت های مختلف به همراه اندکی توضیحات در صفحه موتور جست و جو گرد نمایش داده می شوند ، در میان نتایج نمایش داده شده تبلیغ شما نیز حضور دارد و زمانیکه فرد بر روی تبلیغ شما کلیک کند آن هنگام هزینه از حساب شما کسر خواهد شد.

 

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز:

در ابتدا ساختار گوگل ادوردز را معرفی میکنیم و بعد تک تک آن ها را به طور جداگانه بررسی می نماییم.

۱٫ حساب کاربری (account)

۲٫ کمپین (campaign)

۳٫ گروه های تبلیغاتی (ad group)

۴٫ تبلیغ (ads)

۵٫ کلمات کلیدی (keywords)

ساختار گوگل ادوردز۱٫ حساب کاربری: (account)

اولین قسمتی که در تبلیغات گوگل با آن سروکار داریم حساب کاربری است. برای استفاده از تبلیغات گوگل حتما باید مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل) را انجام بدهید. حساب کاربری در واقع نماینده سایت شما است. به طور مثال اگر یک فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید، کل فروشگاه حساب کاربری گوگل ادوردز محسوب می شود. در هنگام ساخت حساب کاربری بهتر است که ایمیلی مرتبط با نام فروشگاه یا کارتان به سیستم گوگل ادوردز معرفی کنید.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که باید دارای یک کارت اعتباری بین المللی باشید در غیر این صورت قادر به ساخت اکانت نخواهید بود، که اصلا جای نگرانی نیست زیرا تاپ ادورت ساخت اکانت گوگل ادوردز را طی مدت زمان فقط ۱۰ دقیقه با حساب های واقعی خود در استرالیا انجام خواهد داد.

نکته بسیار مهم: ساخت اکانت گوگل ادوردز با استفاده از کارت های مجازی باعث مسدود (ساسپند) شدن حساب شما می گردد و این امکان وجود دارد که وجه شارژ شده از طرف شما مصادره گردد.

ساختار گوگل ادوردز

۲٫ کمپین: (campaign)

کمپین ها، زیر مجموعه ی از حساب کاربری می باشند. کمپین یک دسته ی کلی از یک کالا یا خدمات می باشد. شما می توانید با معرفی چند کمپین دسته بندی مناسبی از محصولات یا خدمات خود داشته باشید تا حساب کاربری خود را به طور بهینه، مدیریت کنید.به طور مثال در فروشگاه الکترونیکی فرضی، می توان چند کمپین به نام های تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و … معرفی نمود.

پیشنهاد میکنیم مقاله ساخت کمپین گوگل ادوردز را حتما مطالعه کنید.

ساختار گوگل ادوردز

۳٫گروه های تبلیغاتی: (ad group)

هر کمپین شامل چند گروه تبلیفاتی می باشد که ساختار گوگل ادوردز را شکل می دهد. گروه های تبلیغاتی به عنوان زیرمجموعه ای از کمپین ها عمل می کند و خود شامل چند تبلیغ می باشند. حال در فروشگاه الکترونیکی فرضی می خواهیم در کمپین موبایل، گروه های تبلیغاتی تغریف کنیم، به عنوان مثال برند های مختلف موبایل، انواع مختلف موبایل(لمسی، ساده و …) را می توانیم به عنوان گروه تبلیغاتی معرفی کنیم.

مقاله آموزش ساخت گروه تبلیغاتی را از دست ندهید.

ساختار گوگل ادوردز

 

۴٫ تبلیغ: (ads)

هر گروه تبلیغاتی بهتر است که شامل چند تبلیغ کاملا مرتبط با گروه تبلیغاتی خود باشد. آموزش نوشتن متن آگهی مناسب

ساختار گوگل ادوردز

 

۵٫ کلمات کلیدی: (keywords)

عضو اصلی ساختار گوگل ادوردز که ترافیک را جذب می کند کلمات کلیدی می باشند، به این ترتیب که شما با معرفی چند کلمه کلیدی برای هر تبلیغ و معرفی PPCبرای هر کلمه، این کلمات را در گردونه ی رقابت گوگل قرار می دهید. کلمه کلیدی ای که دارای رتبه آگهی بیشتری باشد در گوگل بالاتر از همه دیده خواهد شد.

انواع کلمات کلیدی

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز:

در ابتدا ساختار گوگل ادوردز را معرفی میکنیم و بعد تک تک آن ها را به طور جداگانه بررسی می نماییم.

۱٫ حساب کاربری (account)

۲٫ کمپین (campaign)

۳٫ گروه های تبلیغاتی (ad group)

۴٫ تبلیغ (ads)

۵٫ کلمات کلیدی (keywords)

ساختار گوگل ادوردز۱٫ حساب کاربری: (account)

اولین قسمتی که در تبلیغات گوگل با آن سروکار داریم حساب کاربری است. برای استفاده از تبلیغات گوگل حتما باید مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل) را انجام بدهید. حساب کاربری در واقع نماینده سایت شما است. به طور مثال اگر یک فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید، کل فروشگاه حساب کاربری گوگل ادوردز محسوب می شود. در هنگام ساخت حساب کاربری بهتر است که ایمیلی مرتبط با نام فروشگاه یا کارتان به سیستم گوگل ادوردز معرفی کنید.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که باید دارای یک کارت اعتباری بین المللی باشید در غیر این صورت قادر به ساخت اکانت نخواهید بود، که اصلا جای نگرانی نیست زیرا تاپ ادورت ساخت اکانت گوگل ادوردز را طی مدت زمان فقط ۱۰ دقیقه با حساب های واقعی خود در استرالیا انجام خواهد داد.

نکته بسیار مهم: ساخت اکانت گوگل ادوردز با استفاده از کارت های مجازی باعث مسدود (ساسپند) شدن حساب شما می گردد و این امکان وجود دارد که وجه شارژ شده از طرف شما مصادره گردد.

ساختار گوگل ادوردز

۲٫ کمپین: (campaign)

کمپین ها، زیر مجموعه ی از حساب کاربری می باشند. کمپین یک دسته ی کلی از یک کالا یا خدمات می باشد. شما می توانید با معرفی چند کمپین دسته بندی مناسبی از محصولات یا خدمات خود داشته باشید تا حساب کاربری خود را به طور بهینه، مدیریت کنید.به طور مثال در فروشگاه الکترونیکی فرضی، می توان چند کمپین به نام های تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و … معرفی نمود.

پیشنهاد میکنیم مقاله ساخت کمپین گوگل ادوردز را حتما مطالعه کنید.

ساختار گوگل ادوردز

۳٫گروه های تبلیغاتی: (ad group)

هر کمپین شامل چند گروه تبلیفاتی می باشد که ساختار گوگل ادوردز را شکل می دهد. گروه های تبلیغاتی به عنوان زیرمجموعه ای از کمپین ها عمل می کند و خود شامل چند تبلیغ می باشند. حال در فروشگاه الکترونیکی فرضی می خواهیم در کمپین موبایل، گروه های تبلیغاتی تغریف کنیم، به عنوان مثال برند های مختلف موبایل، انواع مختلف موبایل(لمسی، ساده و …) را می توانیم به عنوان گروه تبلیغاتی معرفی کنیم.

مقاله آموزش ساخت گروه تبلیغاتی را از دست ندهید.

ساختار گوگل ادوردز

 

۴٫ تبلیغ: (ads)

هر گروه تبلیغاتی بهتر است که شامل چند تبلیغ کاملا مرتبط با گروه تبلیغاتی خود باشد. آموزش نوشتن متن آگهی مناسب

ساختار گوگل ادوردز

 

۵٫ کلمات کلیدی: (keywords)

عضو اصلی ساختار گوگل ادوردز که ترافیک را جذب می کند کلمات کلیدی می باشند، به این ترتیب که شما با معرفی چند کلمه کلیدی برای هر تبلیغ و معرفی PPCبرای هر کلمه، این کلمات را در گردونه ی رقابت گوگل قرار می دهید. کلمه کلیدی ای که دارای رتبه آگهی بیشتری باشد در گوگل بالاتر از همه دیده خواهد شد.

انواع کلمات کلیدی

ساختار گوگل ادوردز

دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار

نرخ دلار حواله ای

نرخ دلار حواله ای با توجه به اینکه دلار حواله ای در حساب حقیقی بین المللی قرار دارد، بیشتر از قیمت اسکانس می باشد. در این قسمت به دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار  پرداخته شده است. در تبلیغات گوگل (تبلیغ در گوگل) باید از دلار حواله ای استفاده کرد.

تاثیر دلار بر تبلیغات گوگل را مطالعه کنید!!!

دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار

  1. نرخ بازار مربوط به اسکناس هست و برای حواله نرخ بالاتر است.
  2. ارسال حواله به حساب های خارجی ما با سختی و هزینه های بالاتری انجام می شود.
  3. زمان ورود حواله به حساب خارجی بانک هزینه ای به عنوان کارمزد دریافت حواله از آن کم می کند.
  4. بانک حواله ورودی رو با نرخ روز خرید کرده و در حساب وارد می کند.

    نرخ دلار حواله ای

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در واقع نوعی اعتبار مجازی است که همانطور که از نامش پیداست مخصوص هدیه دادن است و از آنجایی که مخصوص هدیه دادن است قابل پس گرفتن و یا انتقال دادن به کس دیگر نمی باشد.

با توجه به اینکه گیفت کارت یک کارت مجازی محسوب می شود قابل استفاده در شارژ اکانت نمی باشد. اگر اکانتی با این کارت مجازی شارژ شود امکان ساسپند (معلق) شدن اکانت وجود دارد و امکان تبلیغ مجدد وجود ندارد و کل هزینه پرداخت شده از بین می رود و قابل برگشت نمی باشد. بنابراین برای گوگل مهم است که از کارت واقعی برای شارژ اکانت استفاده کنید.

مطالب آموزشی گوگل ادوردز

فیلم های آموزشی گوگل ادوردز

خدمات تاپ ادورت

ساخت اکانت گوگل ادوردز

شارژ اکانت گوگل ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز